KATKI PAYI VE ÖĞRENİM ÜCRETLERİ
Katkı payı ve öğrenim ücretleri tahsilâtı, 22  Şubat 2013  Cuma günü tüm HALKBANK şubelerinden öğrenci numarası ile yapılabilecektir. (Lisansüstü öğrencileri katkı payı ve öğrenim ücretlerini 25 Şubat 2013 tarihinden itibaren ödeyebileceklerdir.)
 BİRİNCİ ÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİ
Program süresini dolduran birinci öğretim öğrencileri, katkı paylarını ekli listede belirtilen miktarlarda yatıracaklardır
İKİNCİ ÖĞRETİM ÜCRETLERİ
Tüm ikinci öğretim öğrencileri ekli listede belirtilen öğrenim ücretlerini yatıracaklardır.
2012-2013 güz dönemi sonu itibarı ile % 10’a giren öğrenciler Mart ayı içerisinde belirlenecek ve iadeleri yapılacaktır.
LİSANSÜSTÜ ÖĞRENCİLER
Lisansüstü öğrencilerin katkı payı ve öğrenim ücretlerinin tahsilâtı 25 Şubat 2013 Pazartesi günü başlayacaktır.
 Katkı payı ve öğrenim ücretlerini görmek için tıklayınız.

ÖNEMLİ TARİHLER
25-27  Şubat 2013
DERS KAYITLARI
28  Şubat - 1 Mart 2013
DANIŞMAN ONAYLARI
4  MART 2013
DERSLERİN BAŞLAMASI
14-15  MART 2013
DERS EKLEME BIRAKMA

DERS ALMA İŞLEMLERİ İÇİN ÖNEMLİ NOT
2012-2013 eğitim öğretim yılı Bahar dönemi ders alma işlemleri Gazi Üniversitesi Eğitim Öğretim ve Sınav Yönetmeliğinin değişen hükümleri uyarınca yapılacaktır. Söz konusu değişikliğe ilişkin eski ve yeni düzenleme aşağıdaki gibidir.  
  
GAZİ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM ÖĞRETİM VE SINAV YÖNETMELİĞİNDE DEĞİŞEN HÜKÜMLER

ESKİ
MADDE 13 – (2) Ders geçme esası uygulanan fakülte, konservatuar, yüksekokul ve meslek yüksekokullarında, normal olarak alınması gereken yarıyılda alınmamış olan veya alınmış fakat başarılı olunmamış dersler, o derslerin verildiği ilk yarıyılda, en alt yarıyıldan başlayarak, öncelikle alınmak zorundadır. Ders alma sırasında aşağıda belirtilen sınırlamalar dikkate alınır:
c) Ağırlıklı genel not ortalaması 2.00 ve üzerinde olan öğrencinin bir yarıyılda alabileceği derslerin azami kredi miktarı ise o yarıyıl için belirlenmiş kredi miktarının 1/3 oranında artırılması ile elde edilen kredi miktarını geçemez.
YENİ
MADDE 13 – (2) Ders geçme esası uygulanan fakülte, konservatuar, yüksekokul ve meslek yüksekokullarında, normal olarak alınması gereken yarıyılda alınmamış olan veya alınmış fakat başarılı olunmamış dersler, o derslerin verildiği ilk yarıyılda, en alt yarıyıldan başlayarak, öncelikle alınmak zorundadır. Ancak, danışmanın onayıyla tüm eğitim-öğretim dönemleri boyunca alt yarıyıl derslerinden sadece biri, bir kez ertelenebilir.
c) Ağırlıklı genel not ortalaması 2.00 ve üzerinde olan öğrencinin bir yarıyılda alabileceği derslerin azami kredi miktarı ise o yarıyıl için belirlenmiş kredi miktarının 2/5 oranında artırılması ile elde edilen kredi miktarını geçemez.
ESKİ
MADDE 14 – (1) Öğrenci, ancak danışmanın olumlu görüşüyle, üst yarıyıldan ders alabilir. Bunun için, öğrencinin; önceki yarıyıllardan başarısız dersi olmaması ve ağırlıklı genel not ortalamasının 3.00 ve üstünde olması şarttır. Üstten alınacak derslerin kredi tutarı, bulunulan yarıyılın kredi miktarının 1/3’ünü aşamaz. Öğrenci üst yarıyıldan ders alarak, öğrenim süresinden daha kısa sürede mezun olabilir.
YENİ
MADDE 14- (1) Öğrenci, ancak danışmanın olumlu görüşüyle, üst yarıyıldan ders alabilir. Bunun için, öğrencinin; önceki yarıyıllardan başarısız dersi olmaması ve ağırlıklı genel not ortalamasının 3.00 ve üstünde olması şarttır. Üstten alınacak derslerin kredi tutarı, bulunulan yarıyılın kredi miktarının 2/5’ini aşamaz. Öğrenci üst yarıyıldan ders alarak, öğrenim süresinden daha kısa sürede mezun olabilir.
ESKİ
MADDE 22- (1) Bütünleme sınavları, sadece yıllık program uygulayan Tıp ve Diş Hekimliği fakültelerinde dönem sonunda başarısız olan öğrencilere uygulanır.
YENİ
MADDE 22- (1) Bütünleme sınavları, dönem sonunda başarısız olan öğrencilere uygulanır