2 Temmuz 2013 Salı

GAZİ ÜNİVERSİTESİ POLATLI FEN-EDEBİYAT FAKÜLTESİ HAKKINDA BİLGİ

Merhaba arkadaşlar, size buradan fakültemiz hakkında bilgi vermeye çalışacağım. Öncelikle fakültemiz hakkında teknik bir bilgi aktaracağım. Fakültemiz 3 sene önce açılmış olup şuanda kayıtlı 650 öğrencisi vardır. Matematik, Fizik, Kimya, Biyoloji, Tarih, Edebiyat olmak üzere 6 bölüm bulunmaktadır. Fakültemiz ilk 2 senesini çok sorunlu geçirmiştir. Ağustos 2012'de Fakülte ismini almış olup 2012-2013 eğitim yılında Dekan ve Dekan yardımcıları atanmıştır. Ve 2012-2013 eğitim yılının Bahar döneminde Kadrolu hocaları atanmış olup Eylül 2013'e kadar 30'u geçkin kadrolu hocası olacaktır. Bahar döneminde Bölüm başkanlıkları kurulup onların da atamaları yapılmıştır. Daha önce güvenliği bulunmayan okulumuzun geçtiğimiz sene özel güvenlik görevlileri tarafında 7/24 korunmaktadır. Fakültemizde 24 adet derslik bulunmaktadır. 3 tanede laboratuvar bulunmaktadır. 1 kütüphanesi ve 1 tane de konferans salonu bulunmaktadır. Okulumuz çok geniş bir bahçeye sahiptir.

Asıl konuya gelmek istiyorum. İnternet üzerinden araştırma yaptığınızda fakültemiz hakkında çıkan bazı haberleri göreceksiniz. Özellikle benim adımın geçtiği sizleri kötü etkileyen haberler var içlerinde :) . Evet bunların hepsini bizler çektik. Çok sorunlar yaşadık. Normal bir üniversitenin sorunlarının da üstünde sorunlar yaşadık. Ve hep birlikte bu sorunları aştık. Ufak tefek sorunlarımız devam etse de onlarda bu yeni dönemde hal olmuş olucak. Fakültemiz sosyallik açıdan pek aktif değil. Daha doğrusu etkinlikler yapmak isteyen, sosyal faaliyet yapmaya çalışan arkadaşlarımız var ama şuan ki öğrencilerden buna karşılık katılma isteği olmadığından onlarda pek gerçekleştirilemektedir. Ama son 2 ayda fakültemizde yapılan etkinlikler merkez fakülte de bile yapılmamaktaydı. İnşallah sizlerin gelmesiyle birlikte bu etkinliklerimizi artıracağız. Şuanda resmi olarak 3 topluluğumuz kurulmuştur. Oluşturulmaya çalışınan 5 topluluğumuzda yeni dönemle birlikte resmiyet kazanıcaktır. Okulumuzda hergün öğle yemeği çıkmatadır ve ücreti 1 TL'dir. Okulumuzun karşında Cafesi, kuaförü, marketi vs. bulunan bir pasaj bulunmaktadır. Okulumuzda voleybol, basketbol, masa tenisi oynamak için alanlar bulunmaktadır. Fakültemiz KYK'a ait devlet yurduna sadece 200 mt uzaklıktadır. Yurt konusuna değinmişken kesinlikle size devlet yurduna tavsiye ederim. Çünkü Polatlı KYK Türkiye standartlarındaki devlet yurtlarından çok çok üstündedir. (Odalar 2 ve 4 kişiliktir. Ve kişiye özel baza, komidin, çalışma masası ve dolabı bulunmaktadır.)
Fakültemiz Ankara merkeze 70 km uzaklıktadır. Gidiş 1 saat sürmekte ve 7 tl ücretle gidilmektedir. İstediğiniz herşey polatlı da mevcuttur.
İşte fakültemiz bu şekildedir. Sorularınızı alt tarafa yorum yaparak sorabilirsiniz.
FACEBOOK
TWİTTER

GAZİ ÜNİVERSİTESİ POLATLI FEN EDEBİYAT FAKÜLTESİ ÖĞRENCİ TEMSİLCİSİ
BEDRİ SİNAN TAŞPINAR

BU ARADA FAKÜLTEMİZİN RESİMLERİNİ GÖRMEK İÇİN BU FACEBOOK ADRESİNDEN GÖREBİLİRİSİNİZ;
https://www.facebook.com/gaziuniversitesipolatlifenedebiyat



11 yorum:

  1. Tşkrlr yardımınız için .. Peki Geleceqimiz ne olacak diyelim fen edbyt mezunu olduk formasyn derdi falan var bizi en çok korkutan şey bu ..

    YanıtlaSil
  2. Formasyon nisan 2013te tekrar geldi , artik sorun degil .

    YanıtlaSil
  3. ben turk dılı ve edebıyatını yazmak ıstıyorum ama okul sosyallik acısından kotuymuş bıraz bılgı ıstıyorum okul hakkında oraya gelirsek pişman olurmuyuz ? sımdıden tsk:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kimine göre pişman olursun kimine göre pişman olmazsın. Bende ilk geldiğimde çok pişmanlık yaşadım. Ama buraya geldikten 3 ay sonra iyi ki burdayım diyebilen çok insan var. Bende ddiyebiliyorum

      Sil
  4. okulun cevresınde takıla bılecegımız cafe tarzı yerler varmı ?

    YanıtlaSil
  5. gazi üniversitesi merkez kampüsünde edebiyat bölümü varken polatlıda da neden açıldı öğrenebilir miyim teşekkürler

    YanıtlaSil
  6. Merkez kampusle olan puan farki yalnizca uzakliktan dolayi mi yani

    YanıtlaSil
  7. İyi günler. Ben okulunuzun Türk Dili ve Edebiyatı bölümüne geçiş yapmak istiyorum.Bunun için ne yapmam gerekiyor, nasıl başvuracağım?Bilgilendirirseniz sevinirim.

    YanıtlaSil
  8. ben eşit ağırlık öğrencisiyim ama sizin okulunuzda türk dili ve edebiyat okumak istiyorum bir sorun olur mu???

    YanıtlaSil
  9. Bu sene inşallah Matematik bölümüne başlayacağım açık söylemek gerekirse yanlışlıkla yazdım Polatlı olduğunu bilmeden inşallah çok büyük pişmanliklar yaşamam yatay geçiş nasıl acaba bilgi verir misiniz?

    YanıtlaSil